Czy kubki reklamowe mogą mieć nadruk z danymi kontaktowymi?

Posted on

Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Coraz częściej to właśnie tego rodzaju produkty wybierane są na gadżety reklamowe. Dotyczy to kampanii promocyjnej wielu firm, które zajmują się różnego rodzaju działalnością. Oczywiście, by gadżet stał się indywidualnym i oryginalnym gadżetem reklamowym, to niezbędne będzie jego odpowiednie przygotowanie. Chodzi tutaj przede wszystkim o nadruki, które będą nawiązywały zarówno do reklamodawcy, jak i do kampanii reklamowej. Jest to również ciekawa forma przekazania, chociażby danych teleadresowych. Wszak z takim produktem klienci zawsze będą mieli te informacje pod ręką. Dlatego właśnie warto skorzystać z praktycznych produktów, by przekazać swoim klientom jak najwięcej informacji na temat przedsiębiorstwa.Jeśli chodzi o kubki reklamowe, to mają one wiele miejsca, a więc i reklamodawca może umieści tam najróżniejsze informacje. Najważniejsze jednak jest to, by całość finalnie prezentowała się atrakcyjnie. W przeciwnym wypadku gadżety mogą nie spełnić swojego zadania, co z pewnością byłoby niemile widziane przez reklamodawcę.

Co musi mieć na sobie kubek reklamowy?

Na pewno na powierzchni gadżetów powinno znaleźć się logo reklamodawcy lub jego nazwa. Nie mniej jednak Kubki reklamowe, które mają pełnić również funkcje wizytówki firmy, powinny mieć na swojej powierzchni nadrukowane również:

  • Adres siedziby firmy lub jej oddziału, czy biura
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail
  • Adres strony internetowej

Jednym słowem należy na nadruku umieścić wszystkie te informacje, dzięki którym klienci bez problemu skontaktują się z przedsiębiorstwem w wygodny dla siebie sposób.

Co jeszcze może mieć nadruk?

Jak najbardziej dane adresowe to nie jedyny element, jaki może znaleźć się na powierzchni gadżetów reklamowych. W końcu kubki reklamowe mają się prezentować w atrakcyjny i przyciągający uwagę sposób. Dlatego właśnie warto na ich powierzchni namalować również jakiś atrakcyjne grafiki czy wzory, której uzupełnia całość pod względem wizualnym. Jednocześnie nie można zapominać o tym, że kubki w takiej sytuacji pełnią funkcje wizytówki firmy. Dlatego właśnie ozdoby nie mogą w żaden sposób przysłaniać treści i informacji zawartych na powierzchni gadżetów reklamowych.

Tags: , ,